Δήλωση Ελένης Πάντου-Ζουριδάκη (για το αποτέλεσμα των εκλογών)

Θα ήθελα μέσα από την καρδιά μου και με πολύ ειλικρίνεια, όπως κάνω πάντα άλλωστε, να ευχαριστήσω όλες τις συμπατριώτισσες και όλους τους συμπατριώτες, και αυτούς που με ψήφισαν και αυτούς που δεν με ψήφισαν, για την αγάπη, που μου έδειξαν, κατά την πολύ σύντομη προεκλογική περίοδο. Ένιωσα μια πρωτοφανή αποδοχή στο πρόσωπό μου, από όλους τους Θεσπρωτούς και απ΄ όλες τις Θεσπρωτές. Μόνο καλά λόγια άκουγα. Αισθάνομαι ευγνωμοσύνη γι’ αυτό. Και ανεξάρτητα από το εκλογικό αποτέλεσμα, που, όπως είναι γνωστό, διαμορφώνεται από πολλούς παράγοντες, αυτό αποτελεί την ηθική ανταμοιβή της προσπάθειάς μου.

Η δεύτερη θέση που κατέκτησα στο ψηφοδέλτιο της Ν.Δ., παρά τα χαμηλά ποσοστά του κόμματος και τις δύσκολες, από πολλές απόψεις συνθήκες , δείχνει ότι μεγάλο μερίδιο των ψηφοφόρων της Ν.Δ. με εμπιστεύτηκε. Και όπως το είπα και προεκλογικά, αυτή η επαφή θα συνεχιστεί. Άλλωστε πάντοτε ήμουν παρούσα στην κοινωνία της Θεσπρωτίας.
Ο πρόεδρός μας Αντώνης Σαμαράς με κάλεσε προσωπικά, χωρίς να το έχω σκεφτεί προηγουμένως, να κατέλθω ως υποψήφια βουλευτής στη Θεσπρωτία. Και ανταποκρίθηκα, γνωρίζοντας τις δυσχέρειες, για να βοηθήσω τον τόπο μου να αλλάξει πορεία. Δυστυχώς, το μετεκλογικό τοπίο παραμένει θολό. Οι πολίτες έστειλαν το μήνυμά τους. ..
Επιμένω να πιστεύω στην πολιτική του ήθους, της εντιμότητας, της αλήθειας και του οράματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: