Δήλωση Κώστα Μπέση για το εκλογικό αποτέλεσμα

Συμπατριώτες μου,
Ευχαριστώ θερμά όλους όσους στις χθεσινές εκλογές στήριξαν την υποψηφιότητά μου. Τιμώ την εμπιστοσύνη τους.. Σε όλη μου την ζωή πορεύθηκα έντιμα και χωρίς μηχανισμούς, το ίδιο έκανα και κατά την πρόσφατη προεκλογική
περίοδο.
Πίστευα και πιστεύω ότι η χώρα χρειαζόταν μια ανατροπή προοπτικής.
Σε όλη την περίοδο του μνημονίου εξέφρασα την αντίθεση μου με το μνημόνιο και τις εφαρμοζόμενες πολιτικές.
Η Ελλάδα είχε και άλλους δρόμους να πορευθεί.
Η χώρα κατά την άποψη μου μπήκε σε περιπέτεια. Η οργή, ο θυμός και η αγανάκτηση που δικαιολογημένα έχουν οι Έλληνες δεν έδωσαν κατά την άποψη μου ελπίδα προοπτικής στην χώρα.
Είμαι δυστυχώς βέβαιος, ότι κάποιοι θα επιδιώξουν να χρεώσουν στον ελληνικό λαό τα λάθη, τις παραλείψεις τους και την χρεοκοπία.
Το εκλογικό αποτέλεσμα και η προδιαγραφόμενη μη δημιουργία κυβέρνησης θα παραγράψει τις ευθύνες όλων όσων μας οδήγησαν στο μνημόνιο και την χρεοκοπία.
Ελπίζω στην δύσκολη αυτή στιγμή για την χώρα να πρυτανεύσει η λογική και το πατριωτικό καθήκον όλων όσων εξελέγησαν στο Ελληνικό κοινοβούλιο.
Τιμώ όλους τους συμπατριώτες μου ανεξάρτητα τι κόμμα ψήφισαν και ποια προσωπική επιλογή είχαν.
Στην νέα εποχή θα είμαι δίπλα τους, για το καλό της Θεσπρωτίας, για το καλό της Ελλάδος.
Κώστας Μπέσης

Δεν υπάρχουν σχόλια: