Βέρα Βέρμπη.Υποψήφια στην ΤΟ της ΝΔ Σουλίου

Είναι νέα και μαχόμενη δικηγόρος. Η Βέρα Βέρμπη, ανακοίνωσε την υποψηφιότητά της για το αξίωμα του προέδρου της Δημοτικής Τοπικής Οργάνωσης Σουλίου εν όψει των εσωκομματικών εκλογών που θα γίνουν στη Νέα Δημοκρατία την Κυριακή 3 Απριλίου.
Όπως σημειώνει σε ανοιχτή της επιστολή «σταθερή μου προτεραιότητα είναι μια κοινωνία των πολιτών δίχως διακρίσεις και αποκλεισμούς, με αγάπη, ισότητα απέναντι στο νόμο και δικαιοσύνη. Θέτω λοιπόν υποψηφιότητα, ζητώντας την εμπιστοσύνη σας στη βάση δύο αρχών: της αξιοπιστίας των λόγων και της αποτελεσματικότητας των έργων».

Και συνεχίζει
Ζητώ τις προτάσεις σας, την αυστηρή σας κριτική , τη γόνιμη συμμετοχή σας σε μια εκλογική διαδικασία, που αφορά όλους μας και πρωτίστως το μέλλον των παιδιών μας.
Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου τους φίλους, που εγκάρδια εξεδήλωσαν την επιθυμία τους επιλέγοντας να στηρίξουν την παραπάνω υποψηφιότητά μου .
Με γνωρίζεται όλοι ως μαχόμενη δικηγόρος .Θέτω τον εαυτό μου στην κρίση σας να με γνωρίσετε και ως μαχόμενη στη διεκδίκηση επίλυσης των προβλημάτων που χρόνια ταλανίζουν τον τόπο μας και ιδιαίτερα η στήριξη των ευπαθών κοινωνικών ομάδων.Η διεκδίκηση θα γίνεται πάντα μέσα από την πολιτισμικότητα πολυσυλλεκτική Συμμαχία δυνάμεων και την συμμετοχική δημοκρατία , σε αγαστή συνεργασία με όλους τους φορείς του Δήμου μας .
Θα κτίσουμε γέφυρες επικοινωνίας με όλες της τάσεις της τοπικής μας κοινωνίας.
Οι γέφυρες δε συνδέουν μόνο όχθες αλλά ενώνουν τους ανθρώπους
Το οφείλουμε στη νέα γενιά και στο μέλλον του τόπου.Στη σημερινή εποχή θα πρέπει να επικρατεί ο πολιτικός πολιτισμός και όχι οι κραυγές και αντεγκλήσεις και θα πρέπει να κυριαρχούν οι προτάσεις και η σύνθεση, όχι το γκρέμισμα, η δημιουργία και όχι η καταστροφολογία.
Δεν επιθυμώ να είμαι πολιτικό πρόσωπο με την κλασική έννοια του όρου. Δεν με ενδιαφέρει η πολιτική σαν επάγγελμα και δεν πρόκειται να το επιδιώξω, όπως δεν το έχω κάνει μέχρι σήμερα.
Επιδίωξη μου είναι να παραμείνω ενεργός πολίτης, να στέκομαι ουσιαστικά και πρακτικά δίπλα στο Δημότη και τα προβλήματα του.
Θέλω να μετατρέψω την Δημοτική Τοπική Οργάνωση από διοίκηση των μελών σε εξυπηρέτηση των πολιτών.
Διότι Κείνος που στ’ αληθινά αγαπά το Λαό δε γίνεται ποτέ αρχηγός του, γίνεται υπηρέτης του.
Όλοι μαζί ενωμένοι και αγαπημένοι μπορούμε να πάμε τον ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ!!!
Δεσμεύομαι ότι ο κώδικας αρχών και αξιών που με διέπει στην μέχρι σήμερα κοινωνική μου και επαγγελματική μου πορεία θα συνεχίσει να με διέπει και να με χαρακτηρίζει και από τη θέση της προέδρου της Δημοτικής Τοπικής Οργάνωσης Σουλίου της Νέας Δημοκρατίας.Σας θέλω όλους ενεργούς πολίτες και σας καλώ να στηρίξετε την υποψηφιότητά μου για να πάμε όλοι μαζί τον ΤΟΠΟ ΜΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ !!!!!»

Δεν υπάρχουν σχόλια: